Monday 25 April 2011

haty niey pedih~

urm..tok sngkn cite,aku gne
b mwakili sume boy
n
c utk gurl
a 2 cm stat nama aku,xlyh3!!
so, ske aty aku la nk tarok ape,z ke x ke, aku pny ske k..

situasi dye cmny,

aty b n c sme2 krs n ego..
ble gado cnfrm xd yg mgalah n mmujuk..
x mcm other couple laen yg loving n sweet,
b n c ny x serasi lgsg tp terikat ngan perasaan sayang

pntg slh cakap, b akn mlntg
pntg slh berkata, c akn terasa..

cm gurl laen,c sgt snstif..
air mata murah
mdh sgt mengalir..
ingin jd keras tp xbrupaya

b plak sntiasa dgn pendirian sndri
bahasanya yg biasa sering trdgr cm mrh
tp cftnya mmg pmarah
tp xrti nk mmujuk..

c sering ingin memahami hati b
tp kdg2 terlanjur hingga hmpir mmbuatkan hbgn yg mereka syg hmpr berakhir
c p0n hrp b dpt memahami hatynya spy diorg dpt bsma slmnyaa...

^____^v

p/s; - air mata gurl mmg sng kua smp kdg2 dianggap murah
      - ksh syg dpt myatukan langit n bumi
      - gurl mmg sllu ingin di fhmi n diberi perhatian..

aku p0n xtw ape motif aku tuleh bnd2 nyh!!huahahahaha!!!!


No comments:

Post a Comment