Friday 25 November 2011

aku konvo ??

walopun aku rse sem 6 hadapan aku bakal repeat paper yang banyak , n aku rse aku bakal down pada sem hadapan sebab projek akhir yang tak buat apa2 langsung n kelas yang banyak + MAYBE dengan kelas carry , asignment lg .. T.T

arghh !! dunia pelajar ~

tapi apa yang membuatkan semangat aku datang balik , mak aku ! tambahan pulak mase cuti sem 5 ni mak aku dah hadiahkan aku baju k0nvo ! terharunya ~ padahal aku mungkin konvo 2tahun lg .. dah la aku belajar pun main2 .. bertuahnya anak mak aku ni kan .. seronok gila bila dapat hadiah tu . cantik . warna pink . memang aku nak baju tu pun bila konvo nnt . aku sendiri tak sangka . baju tu pulak muat2 je dengan badan aku . ilysm mom !

ni laa baju yang mak aku bg tuu ~


family aku bukan jenis yang beli2 baju . masa raya pon kitorg jaet sendiri je . kalau nak beli pun , mak cakap guna duit sendiri . kitorg org susah . ni baju fez yang mak aku bg yg dye beli dengan ctarasa dia sendiri . terima kasih mak ! aida sayang mak !


with heart,
anf    

No comments:

Post a Comment