Wednesday 23 November 2011

exam week

dalam banyak-banyak sem ,, sem ni yang paling tough.. mana taknye,, 6 paper t0k final.. i repeat, SIX PAPER !! tapi dalam banyak-banyak sem,, sem ni jugak lah haku banyak maen.. mane taknye,, membe2 laen dok study tp aku hapening gila p tengok bola .. MALAYSIA lawan weyh! mane ley miss.. n setiap kali ad perlawanan bola , aku n bdk2 uma sewa ni pakat2 la menjerit sampai nk tkelua anak tekak , l0ncat lebih dari monyet segala bagai .. tp mak aku psn jgn ske jerit nnt ilmu klua 

0.0"

tapi aku dah terlebih menjerit sampai garau suara .. ilmu aku ??? mampoih ! kne c0ver balik laa smp tetido dgn note2 kesayangan..n xlupe jgk peghangai aku yg ske tid0 n 0n9 nyh~ ngee~ masa mmbe aku stdy gak,, yang bestnye aku boleh p ~~~~

DATING !!!

hehehe~ ape pny student la haku kan.. xpenah serik.. result ?? erk! tawakal je laa~ h0pe xde yg repeat.. tapi mikro pemprosessan 2 mcm ~~~ o.0

d0akanlah aku yang terbaek ! yayy !! haha~
PEACE !

No comments:

Post a Comment